مراکز عرضه شیره توت طبیعی ممتاز

مراکز عرضه شیره توت طبیعی ممتاز برای شما این امکان را فراهم می آورند که در کوتاهترین زمان ممکن، شیره توت طبیعی و درجه یک مورد نظر خود را با بهترین و مناسب ترین قیمت موجود در بازار تهیه کنید.

مراکز عرضه شیره توت طبیعی ممتاز

روش تولید شیره توت طبیعی سنتی درجه یک

روش تولید شیره توت طبیعی سنتی درجه یک به منظور تولید شیره توت سنتی طبیعی درجه یک، ابتدا باید مقدار مناسبی از توت درجه یک و رسیده تهیه کنید، سپس آن ها را به خوبی تمیز کرده و بشورید و بعد از آن، مقداری از توت را داخل یک قابلمه مناسب بریزید.

در مرحله بعد باید آب را اضافه کنید، مقدار آب باید به حدی باشد تا روی توت ها را بپوشاند سپس شعله را روی متوسط بگذارید و دو تا سه ساعت زمان بدهید تا توت ها پخته شوند بعد از آن باید توت ها را آبکش کنید، نکته مهم این است که به هیچ وجه توت ها را هم نزنید چون باعث می‌شود که محصول له شود. سپس باستی یک پارچه نازک قرار دهید تا توت ها داخل آن قرار بگیرند بعد با دست فشار دهید یا یک وسیله سنگین قرار داده تا شهد توت خارج شود.

وقتی به حد کافی شهد خارج شد، شهد حاصله را دوباره داخل قابلمه ریخته و روی اجاق گاز قرار دهید تا با شعله متوسط، مابقی اب موجود در آن خارج شود و شیره توت به غلظت مناسب برسد سپس زیر گاز را خاموش کرده و اجازه دهید تا با سرد شدن به غلظت مورد نظر شما برسد. احیانا اگر شل تر از غلظت مطلوب بود دوباره زیر گاز را روشن کرده تا غلیظ تر شود، اگر هم شیره خیلی سفت و غلیظ شده بود کمی اب جوش اضافه کرده و دویاره روی گاز بگذارید تا به غلظت مطلوب برسد. در انتها شیره توت سرد شده را داخل یک شیشه تمیز و خشک بریزید و داخل یخچال نگهداری کنید.

اگر توت خشک را هم چند ساعت در اب خیس کنید می توانید به همین طریق از آن شیره توت بگیرید. نکته مهم دیگر آن است که به هیچ وجه از شکر به عنوان شیرین کننده استفاده نکنید زیرا هم کیفیت شیره را پایین می آورد هم از طرفی باعث می‌شود که شیره حاصل شده خواص خود را از دست بدهد.

لازم به ذکر است که اگر می‌خواهید شیره حاصله صاف‌تر و شفاف‌تر باشد می‌توانید زمان جوشاندن توت‌ها قبل از آنکه به درجه جوش برسد به آن خاک دوشاب اضافه کنید و سپس 12 ساعت آن را کناز بگذارید تا خاک کاملا ته نشین شود.

فواید مصرف شیره توت طبیعی برای افزایش یادگیری

فواید مصرف شیره توت طبیعی برای افزایش یادگیری شیره توت یکی از مواد غذایی پر خاصیت و محبوب با طعم بی نظیر است که بین عمده مردم طرفداران زیادی دارد همچنین این ماده مغذی، سرشاز از خواص مختلفی است که از جمله خواص آن می توان به کمک به درمان کم خونی، رفع کرختی و ضعف بدن، رفع اضطراب و افسردگی، رفع یبوست و … اشاره کرد.

این محصول دارای ویتامین ها و مواد معدنی گوناگون است. از طرفی یکی از فایده های قابل توجه دیگر توت کمک به افزایش یادگیری و تقویت حافظه به خصوص در کودکان می باشد چرا که توت سرشار از املاح، فسفر، منیزیم ،اهن و کلسیم است که همه آن‌ها به بهبود عملکرد مغز و یادگیری کمک می کنند.

تولید کننده عمده شیره توت طبیعی ممتاز

تولید کننده عمده شیره توت طبیعی ممتاز تولید سنتی شیره توت طبیعی ممتاز یکی از بهترین روش های تولید است که هوادارن زیادی در ایران دارد. اگر شما شیره توت، به صورت طبیعی تهیه شود به دلیل اینکه در آن از مواد افزودنی و نگهداری و شیمیایی استفاده نمی‌شود، کیفیت آن بسیار افزایش می‌یابد و می توانید در میان وعده های مختلف از آن استفاده کنید.

جالب است بدانید که در این مجموعه به صورت عمده و در حجم بالا شیره توت ممتاز تولید و عرضه می گردد و به خوبی نیاز به شیره توت را در اقصا نقاط کشور بر طرف می‌کند، از طرف دیگر خرید شیره توت از مراکز عمده فروشی سبب می شود که شما محصول را با قیمت بهتری خریداری کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما