قیمت عمده شیره خرما ارگانیک

انجیر خشک ممتاز در واقع عصاره میوه خرما است که به دو روش صنعتی و سنتی یا خانگی تهیه می شود و موارد استفاده آن بسیار زیاد است. معمولا در استان های جنوبی این محصول به فراوانی تولید و مصرف می شود.

شیره خرما از خرمایی که رطوبت و شیره بالایی دارند تهیه می شود.

قیمت عمده مربای هویج مجلسی و شیره خرما ارگانیک  و خالص در سایت اختصاصی فروش این محصول قابل مشاهده است و از قیمت منصفانه ای برخوردار است.

قیمت عمده شیره خرما ارگانیک

تأثیر شیره خرما بر روی گوارش بدن

تأثیر شیره خرما بر روی گوارش بدنانجیر خشک معمولی از خرمای تازه تهیه می شود و محصولی خالص و ارگانیک است. این محصول تمام خواص خرما را به صورت فشرده دارد و مصرف مقدار کمی از آن به صورت روزانه می تواند سلامت بدن شما را تامین کند.

در این مبحث می خواهیم تاثیر شیره خرما بر روی گوارش بدن را بررسی کنیم تا بیشتر با خواص این محصول آشنا شوید.

شیره خرما سرشار از پتاسیم است  که برای رفع ناراحتی های معده و درمان اسهال مفید است. این محصول سرشار از فیبر است  و باعث جذب زیاد آب می شود. از این طریق باعث تحریکات روده  و از بین بردن یبوست می شود. شیره خرما ماده ای دارد که باعث رشد باکتری های مفید در روده شده و خواص آنتی اکسیدانی بسیار زیاد این شیره ارگانیک باعث از بین رفتن سلول های سرطانی در معده و روده می شود.

شیره خرما طبع گرمی دارد و اگر معده افراد دچار سردی شده باشد و مزاج سرد بر گوارش این افراد غلبه کرده باشد شیره خرما طبیعی می تواند بر مزاج سرد غلبه کند و معده را به مزاج متعادل برساند و از مشکلاتی نظیر دیر هضم شدن غذا و سوزش سر دل، اسیدی شدن و ترش کردن معده، بوی بد دهان و غیره جلوگیری می کند.

مصرف مربای هویج صنعتی و شیره خرما برای درمان زخم معده بسیار موثر تر از مصرف دارو های شیمیایی است. چون خرما به صورت کلی دستگاه گوارش را تنظیم می کند و زخم معده را بهبود می بخشد.

مرکز صادرکننده انواع شیره خرما ارگانیک

مرکز صادرکننده انواع شیره خرما ارگانیک شیره خرما انواع مختلفی دارد چون ممکن است از خرماهای مختلفی تهیه شود. البته ناگفته نماند خرماهایی که شیره زیادی دارند برای تهیه شیره مناسب اند.

مرکز صادر کننده انواع شیره خرما ارگانیک این محصول را که با شیوه سنتی و به بهترین حالت ممکن تولید شده است با قیمت مناسب در سایت اختصاصی و معتبر خود عرضه و صادر می کند.

اگر می خواهید شیره خرما سنتی و ارگانیک تهیه کنید و از خالص بودن آن اطمینان داشته باشید می توانید در این سایت خرید خود را انجام دهید. چون ممکن است برخی از افراد سودجو شیره های دیگر مانند شیره چغندر قند را با شیره خرما مخلوط کنند و به عنوان شیره خالص به فروش برسانند.

برای خرید کافی است در این سایت مقداری که تیاز دارید سفارش دهید تا در اسرع وقت در محل دلخواه  شیره خرما اصل تحویل بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما