تولید انواع شیره خرما شرکتی

از میوه های بسیاری شیره گرفته می شود، شیره انگور، انجیر، توت فرنگی و… از شیره های رایجی هستند که افراد برای برخورداری از خواص درمانی، معمولا در وعده صبحانه از آن ها استفاده می‌ کنند. اما شیره خرما یکی از مرسوم ترین انواع شیره ها در بازار است که خریداران زیادی را به خود جذب کرده است. تولید انواع شیره خرما شرکتی بیش تر از همه در مناطق جنوبی کشور انجام می‌ شود؛ چرا که خرما بیش تر از همه در این مناطق تولید می شود.

تولید انواع شیره خرما شرکتی

بررسی مواد مقوی موجود در شیره خرما

بررسی مواد مقوی موجود در شیره خرماارده کنجد شیراز از خواص بسیار زیادی برخوردار است که مهم ترین آن ها فسفر و آهن موجود در آن می باشد. مصرف آن در وعده صبحانه باعث تامین انرژی مورد نیاز شما، در مدت زمان طولانی خواهد شد. اگر از دردهای روماتیسمی و امراض قلبی عروقی در رنج هستید، بهترین گزینه برای درمان درد شما شیره خرما می باشد. شیر خرما از طبع گرم و خشکی برخوردار بوده و استفاده از آن برای همه مزاج ها توصیه می شود.

برای کودکان و محصلان که در سن رشد هستند، استفاده از آن بسیار مناسب است و می‌ تواند قدرت یادگیری آن ها را چند برابر افزایش دهد. شیره خرما می‌ تواند بسیاری از مشکلات گوارشی همچون یبوست را درمان نماید. فیبر موجود در آن بسیار زیاد است و خاصیت ملین دارد که می تواند مدفوع را به خوبی از بدن دفع نماید.

همچنین می تواند فعالیت باکتری های مفید روده را افزایش دهد. شیره خرما سرشار از آهن و اسید فولیک است و می تواند باعث رفع کم خونی شود. فولات موجود در آن خون ساز است، به همین دلیل مصرف آن برای زنان باردار بسیار توصیه می‌ شود. شیره خرما برای تعادل اعصاب و رفع خستگی و ضعف بسیار موثر است؛ چرا که سرشار از ویتامین های گروه ب بوده و می تواند در بهبود خلق و خو موثر باشد.

افرادی که از مشکل لاغری رنج می برند، می توانند به صورت متعادلی از ارده کرم کنجد استفاده نمایند. با مصرف شیره خرما بدون اینکه دچار عوارضی شوید، می توانید وزن بدن خود را زیاد نمایید. مواد معدنی موجود در آن همچون کلسیم و منیزیم باعث تقویت استخوان های شما می شود. شیره خرما ضد التهاب است و می‌ تواند آرتروز و التهاب مفاصل شما را به خوبی از بین ببرد.

عرضه مستقیم شیره خرما شرکتی

عرضه مستقیم شیره خرما شرکتی این محصول به دو صورت شیره خرما صنعتی و شیره خرما سنتی تولید می شود. نمونه صنعتی آن از استقبال خرید بیش تری برخوردار است؛ چرا که سطح کیفی آن ها توسط آزمایشگاه‌ های پیشرفته ای بررسی می شود، اما عرضه مستقیم شیره خرما صادراتی امروزه امکان پذیر بوده و افراد می توانند با اطمینان از کیفیت شیره، محصول خود را در تعداد مد نظر تهیه نمایند.

اما شیره خرمای صادراتی‌ از سطح کیفی خوبی برخوردار است و به همین دلیل به کشورهای بسیاری از جمله کشورهای حاشیه خلیج فارس، صادر می شود. بازرگانان با فروش شیره خرما در نهایت به سود خوبی می رسند و ارز خوبی را برای کشور به ارمغان می آورند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما